2a januari

Jogga sa jag att jag skulle göra och joggade gjorde jag också! Skulle egentligen gå upp tidigt och jogga men så blev det dock inte. En lång sovmorgon, en städning av mitt rum och lite one tree hill tittande senare tog jag på mig löparskorna och gav mig ut. Känner att jag har ätit så mycket skräp under lovet så både jag och Faith var såå sugna på en sallad så jag föreslog att vi skulle åka till Zaxby's och handla vars en sallad, de har världens bästa sallader och världens bästa mat för den delen!! Det tyckte hon lät som en superidé så det gjorde vi. Fick sedan för mig att vara lite mindre nyttig igen och bakade kladdkaka. Tog ett tag innan jag kom på att det heter mudcake på engelska så jag kunde förklara att det inte var typ som brownies. Blev inte riktigt lika bra som hemma och vaniljsåsen saknades men det var gott ändå. Tittade på Förtrollad med Faith och sedan gick vi båda och la oss. Fast gå och lägga sig för mig innebär att lyssna på musik, titta på tv-serier, Twittra och smsa. Kommer aldrig i säng i tid för att jag ska göra meningslösa saker haha. Men det är bara lov några dagar till så får passa på. Kan inte fatta att jag ska börja gå upp 5 varje morgon igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0