31a december

NYÅR! Runt sextiden kom alla hit, och med alla menar jag de vanliga, haha. Även Jennifers bästa väninna och hennes familj kom också. Vi åt god mat och pratade. Vid åtta, nio tiden gick jag och Jordan upp på mitt rum och hade eget party och jag gjorde mig i ordning för att gå på partey. Halv tio kom Mallory och hämtade upp mig och sen åkte vi hem till henne en stund och fixade oss klara tillsammans. Senare kom Steven och körde oss till festen.
 
Det var dock inte mycket till fest, men det var kul ändå. Tror vi var kanske åtta stycken, varav alla var ett par förutom jag och en annan tjej, vilket betydde ett awkward tolvslag, haha. Men jag hade superroligt ändå! Blev hämtad och sov hemma. Somnade runt halv fem efter att jag och Jordan stannat uppe och hade fest i köket med goda rester och glass. Ett lyckat nyår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0