5e januari

Idag tog jag det lugnt hela förmiddagen, skulle egentligen ut och sprungit men så blev det aldrig. Runt halv fem hämtade Mallory upp mig så åkte vi till Tokyo och åt. Steven mådde inte så bra så vi åkte sedan till Walmart och köpte godis och lite annat som han gillade och åkte och lämnade det på hans bil medan han jobbade. Jag köpte Swedish Fish, haha, kände att jag var tvungen att leave my mark. Det skulle egentligen vara en överraskning men sedan började det regna så Mallory fick ringa honom och säga till honom att gå ut och hämta det, haha. Vi åkte senare till och åt frozen custard.
 
Runt åtta åkte jag hem till McKenzie för att sedan åka vidare till Jonah där vi tre och Braxton spelade poker och tittade på film. Vi spelade med riktiga pengar och jag blev 11 quarters rikare, haha! Åkte senare hem till McKenzie igen där jag spenderade natten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0