6e januari

Idag vaknade jag upp hos McKenzie runt 10, var tvungen att vänja mig vid att gå upp tidigt, även om jag fortfarande måste gå upp 5 timmar tidigare imorgon. Vi åt god frukost med ägg och bacon och åkte sedan tillsammans med hennes mamma och hennes lillasyster till Cinderella's Closet för att leta balklänningar. McKenzie har dock redan fixat sin klänning så hon letade efter en klänning att ha i Ms. LHS. En "beauty pageant" typ på skolan som McKenzie såååå gärna vill att jag ska ställa upp i, haha! Jag letade dock efter en balklänning, men det var inte lätt, där var så många. De var inte billiga heller! Affären var väldigt stor och hade typ runways och podium, och de som jobbade gick och letade klänningar till en och hjälpte en hela tiden. Kändes som man var med i "say yes to the dress". 
 
När vi var färdiga med det åkte vi till Wendy's och åt för McKenzie ville att jag skulle prova fries med frostie, alltså doppa pommes i mjukglass. Kan säga att jag föredrar att doppa mina pommes i ketchup, haha. De körde sedan mig hem och sedan spenderade jag kvällen med att göra mig redo för skolan imorgon och kolla på balklänningar online. Hittade en affär med jättefina klänningar David's bridal, så vi ska troligtvis åka dit nästa vecka. Mamma du kan kolla och se om du hittar någon fin till mig, hihi. 
 
Är nervös för skolan imorgon. Helt nya lektioner med helt nytt folk. Känner ingen i de klasserna jag har förutom yearbook, som tur är eftersom det är dem jag äter lunch med. Håll tummarna att det går bra för mig och tyck synd om mig när jag måste gå upp 5 imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Kallur

Vad bra du ser ut att ha det Rebecka! Jag måste också få berömma dig för din bloggning, vad duktig du är på att blogga!
Jag undrar när är eran prom och ska alla ni seniors också åka till disneyland på senior dagen där?
Keep up the good work girl!

Svar: Tack så mycket, lovade mig själv att göra det varje dag så jag försöker hålla det löftet, haha. Ibland är det tråkigare än andra dagar dock! Vår prom är den 27e april och jag är rätt så säker på att vår skola inte har någon senior trip men jag är inte säker. Du med, hoppas du har det superbra!! :)
bbeckks.blogg.se

2013-01-16 @ 04:00:02
URL: http://tildausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0