7e januari

Första dagen tillbaka i skolan var väl inte riktigt en succé. Saknade mina gamla klasser och mina gamla rutiner. Min första lektion var British Literature och var supertråkig, plus att jag inte pratade med en enda själ på hela lektionen. Min andra lektion var Government, något roligare innehåll och människor som jag kände igen och kunde prata med, en av dem Braxtons ex. Som tur var har jag fortfarande Yearbook som tredje lektion vilket innebär att jag slapp en awkward lunch med helt nya människor. Jag upptäckte dock att jag har lunch med David, personen jag vill se minst av alla på hela skolan. Fjärde lektionen var Forensics vilket verkar vara väldigt roligt, inte de bästa personerna i den klassen dock, men det blir nog bättre.
 
När jag kom hem gjorde jag lite läxa, åt mat, tittade på tv. Är tillbaka i den dagliga rutinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0