9e januari

Fick som sagt byta klass till Economics så dagen började betydligt bättre idag. Fick dock reda på att vi ska skriva en economic essay vilket fick mig att ångra mig lite, men jag lär mig hellre svåra intressanta saker än lätta tråkiga saker, haha. Jag tycker åtminstone om ekonomi och så har jag Hannah och Mitchell i min klass. Det är dock svinkallt i det klassrummet och jag har samma lärare andra klassen så jag sitter och fryser halva dagen! Det är dock värt det för min lärare som jag har nu i både Government och Economics är superbra, tycker om henne hur mycket som helst! I Forensics idag hade vi ett pre-test, typ för att se hur mycket vi kan. Hon förväntade sig att vi skulle få typ 30-40% så jag förväntade mig inte att det skulle vara lätt, och det var det inte, fattade inte ett skvatt. Tänk er att se CSI på tv utan text, ja så var det, fast värre. Alla frågor var dock sjukt intressanta så ska bli en så himla rolig lektion! 
 
Efter skolan hade vi möte med balkommitén och vi började titta i kataloger och började bestämma färger, rekvisita och liknande. Älskar hur stort bal är här och det ska bli så himla kul att planera det, det är verkligen en riktigt stor grej och allting ska vara perfekt och organiserat, precis på tv. Nästa vecka kommer vår "decorator", typ en festplanerare, som ska hjälpa oss. Vårt tema är "Night at the Museum", har ingenting med filmen att göra utan för att vi har vår bal på museumet i Atlanta. På så sätt är temat väldigt brett och vi kan göra precis vad vi vill!
 
Runt sex tiden ikväll ringde Kim och frågade om vi ville följa med och gå ut och äta med "gänget". Vi åkte först till Kim och Jeff's nya hus, husen här är så himla stora och fina! Jag och upptäckte även att de hade en Hannah Montana closet. Efter walk in closeten kommer ett till rum, sjukt häftigt tyckte vi! Sedan åkte vi alla till Tokyo, jag tror jag har varit där tusen gånger nu men det är hur gott som helst så jag klagar inte. Folket som jobbar där börjar känna igen mig också, haha. En av kvinnorna som jobbar där sa: "You come here often". Kände mig plötsligt sjukt hemma här! Fick stressa lite med min läxa efteråt, men jag blev klar och kan nu njuta av några avsnitt av How I met your mother. Hittat bästa hemsidan där man kan se nästan alla tv-serier och alla avsnitt helt gratis! Megashare.info. Awesome!
 
Fick även för mig idag mitt under skoldagen att jag skulle skapa en youtube kanal och göra videor om hur High School livet verkligen ser ut, videor är betydligt roligare att titta på än att läsa. Pinsamt och det inte är någon som tittar på dem dock, eller kanske tvärt om. Får se om jag har tid!! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Kolla 1channel.ch annars, superbra sida med typ alla serier och filmer som släpps :)

2013-01-10 @ 18:29:58
URL: http://mmia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0