10e mars

Idag hade jag en mysig hemmadag. Började dock med att städa lite, men sen tog jag bara det lugnt. Skypade med familjen, först syster sedan fick jag en plats vid matbordet hemma med mamma och pappa. De är bäst i hela världen, kan inte fatta hur snabbt tiden har gått och snart kommer de hit! Vill så jättegärna ha dem här, men ju närmare jag kommer till att de kommer, ju närmare kommer jag till att åka hem. Och det vill jag inte. Inte just nu. 
 
Får se vad som sker i skolan imorgon, får träffa alla kompisar inkl. Clint och har match efter skolan, så kan väl inte bli hur dåligt som helst. Om det inte regnar förstås... pallar inte om ännu en match är inställd! Och det är dessutom ingen skola fredag, så är en "kort" vecka. Har förhoppningsvis en second date på torsdagkväll, hihi. Ska dessutom bo hemma hos Jennifer ett tag för att Faith ska åka till Florida i en vecka. Är van vid att ha mitt space här hemma så kommer nog bli lite jobbigt, men roligt också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0