9e mars

Idag sov jag hur länge som helst som vanligt! Gick upp och åt frukost och gick sedan tillbaka till mitt rum för att se Melodifestivalen, of course! Svt Play svek mig inte förrän det var dags för Carola, haha. Missade hela hennes nummer men det var inte hela världen precis. Blev såå glad när Robin vann och jag tror att jag omedvetet skrek till och pratade med datorn några gånger. Faith undrade vad jag höll på med lite senare, haha. 

Runt fem åkte vi till Jennifer för att de skulle äta där. Vilket betydde att jag bara hade en timme efter att Melodifestivalen var över att göra mig i ordning för tha date, vilket inte är tillräckligt! Jag hatar att bestämma outfit, det måste vara snyggt och bekvämt, vilket inte är lätt! Men det gick bra tillslut och vi åkte hem till Jennifer en stund och sedan hämtade Clint upp mig där. Clint är typ världens fulaste namn på svenska så vill inte ens skriva hans namn för det låter så hemskt när ni läser det, haha. Hade i alla fall hur trevligt som helst med honom, och vi träffade hur många som helst vi kände på restaurangen...
 
Oh, glömde berätta att jag sköt ett vapen för första gången i mitt liv, typ. Tror jag har skjutit skytte eller något sånt någon gång, haha, men ändå! Jag var ganska så grym, men grymmast var Julianne!!! 
 
Döm inte mitt fina ansikte och min fina tå som sticker fram. Budskapet med detta är att om det är Melodifestivalen får man äta GODIS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0