11e mars

Så klart så sa vädret att det skulle regna idag, bara för att vi hade match. Såklart. Med träningskläder med mig i fall i fall, hoppades jag att matchen inte skulle ställas in, för då hade det varit fysträning som gällde. Men som tur var hann det inte börja regna förrän vi hade åkt, och så klart precis när vi började uppvärmningen. Regnade helt okej de första tio minuterna in på matchen, sen ÖSTE det ner. Slutade vi spela? Nope. Sprang runt med pölar av vatten i skorna, mascara i ögonen så jag knappt kunde se och med kläder tyngre än mig själv. Det var dessutom omöjligt att passa bollen dit man ville för den kom aldrig någonstans och man kunde inte förutspå var bollen skulle studsa. Efter första halvlek när det stod 1-1 ställde de in matchen. Tror inte att vi kommer spela om den, utan det blir väl vårt slutresultat helt enkelt. Gud vad jag saknar bästa inomhussporten innebandy.
 
Annars var det en vanlig dag i skolan! Sitter nu hemma och käkar överbliven pizza och spelar candy crush på facebook. Imorgon är jag suuuupertaggad för baseballmatchen som kommer vara huuuur stor och viktig som helst!!! Kommer inte vara hemma förrän rätt så sent och sedan måste jag packa för att vara borta några dagar hos Jennifer, hur ska jag kunna bestämma outfit för varje dag?? Jobbigt läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0