12e mars

Grattis på namnsdagen till mig, hihi!
 
Idag hade jag en vanlig helt okej dag i skolan. Efter skolan var det träning som vanligt och sedan var det baseball match som gällde på kvällen. Det var en suuuuperstor match, där var hur många som helst och tittade, mycket möjligt att det var minst 600 pers! Anledningen var att det var Clint, som är rankad #1, och killen i det andra laget som är rankad #2 i landet som spelade mot varandra. Det var galet många scouter där också, man kan se dem sitta nära hemplattan, uppklädda, med mobil och anteckningar i högsta hugg! Clint bevisade verkligen att han är bäst i landet, och han var inte lätt i att få tag i efteråt. Scouter, reportar och alla möjliga skulle prata med honom. Faith tvingade mig dessutom att gå nästan direkt efter matchen, så hann inte prata med varken Clint eller någon annan baseballspelare. Var dessutom dålig på att ta foto, fastän jag hade velat ha några på vår hejarklack. Kvällens tema var camo, vilket betydde att alla skulle ha på sig camoflauge kläder och jägarsaker, haha. That's how the people in Loganville roll...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0