13e mars

Idag var det en helt vanlig dag i skolan, förutom att Faith inte var där. Hon åkte imorse till Florida för att hälsa på sina föräldrar och jag ska därför bo hemma hos Jennifer ett tag. Packade ner det nödvändigaste och ett par outfits igårkväll som jag slängde in i bilen innan jag åkte till skolan. Efter träningen hämtade Jennifer upp mig och så åkte jag hem till mitt nya "hem". Har inte riktigt insett hur "tråkigt" mitt vardagsliv har varit innan, jag menar det var inte tråkigt men det hände inte mycket liksom. Att spendera kvällen med Jordan och Julianne är tusen gånger roligare, känns fantastikt bra att få en kram och ett I love you av Julianne innan man släcker lampan för att gå och lägga sig. Och att man kan hoppa på studsmattan hela kvällen är inte speciellt dåligt det heller. Jag trivs så bra här.
 
Jordan kommer nog döda mig för den här bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0