14e mars

Idag var det "fredag", fastän det var torsdag. Vi är lediga från skolan imorgon så det är superskönt! Vädret är dessutom helt fantastiskt. Efter skolan och träningen åkte jag hem för att göra mig i ordning för kvällen. Jennifer skulle på girls night out och jag var hembjuden till Jonah för pokernight! Skulle egentligen dit tillsammans med Clint, men det slutade med att han inte fick gå av sin pappa för han har match imorgon. Förstår såklart att han måste ta baseball sjukt seriöst, men det suger en aning ibland. Men jag hade sjukt roligt ändå, där var alla möjliga människor hemma hos Jonah. McKenzie såklart, och Brooke och Mitchell, Braxton, Taylor och ett par andra som jag inte tror jag har berättat för er om ännu. Vi började med att spela poker, och jag var typ den enda som kan spela, haha! Så jag var dealer.
 
De gjorde även upp en eld utomhus så vi satt där ett tag efteråt också. Pratade om allt möjligt och gjorde s'mores, så jäkla gott! McKenzie försökte strukturera balen och baldejter. Vi ska hyra en partybuss och jag kommer definitivt gå i hennes grupp, vem jag ska gå med vet jag ännu inte. McKenzie drog lappar vem som skulle gå med vem, haha, och såklart blev det jag och Braxton. Han skrattade mest bort det, men jag vill faktiskt gå med honom. Vill såklart gå med Clint, men han har redan dejt, en av hans tjejkompisar som han bestämde med innan vi började prata. Så jag tänkte jag kunde gå med Braxton eftersom vi fortfarande är kompisar. Jag sa det till McKenzie och hon sa att hon skulle fixa, men när hon pratade med Braxton sa han att inte kunde fråga mig, på grund av Clint och någon "bro code" i baseballaget... Liksom wtf, alla jag någonsin har pratat med spelar baseball, hur ska jag kunna gå med någon nu liksom? Får bli att jag går ensam... Hade åtminstone en superbra kväll!!!
 
Snygga Hannah och Odalyss idag i skolan!
 
Boooonfire och s'mores
 
Jag och söta Brookie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0