16e mars

Hade en av de bästa dagarna i mitt liv idag, verkligen. Började med att jag och Lauren åkte till Athens för shopping och sight-seeing. Jag älskar verkligen Athens, finns inget bättre än att gå runt i butiker i strålande sol och fantastik atmosfär. Saknar Malmö, och Athens är i närheten. Atlanta är för stort, med skyskrapor och liknande, Athens är lagom mysigt och har sjukt fina kläder i deras butiker och mysiga restauranger och barer. Det är mest en party stad, för att där är 196 barer!! Det är även i Athens som University of Georgia är och Lauren visade mig runt, såå fint. Ser verkligen ut som campus gör på filmer, folk som kastar freesbee på gräset och små "parker" här och där. Supermysigt.
 
Efter vår tripp till Athens åkte vi tillbaka till Jennifers hus och gjorde oss båda snabbt fina för att åka vidare. Hon skulle träffa sin pojkvän i Stone Mountain och hon skjutsade mig hem till Clint. Hade en helt perfekt kväll hemma hos honom och sedan åkte vi till Chick fil a för en milkshake som han tyckte jag var tvungen att testa, och den var verkligen god. Han körde mig sedan hem till Johns vänner där de var och där spenderade jag resten av min kväll. De flesta var fulla, och fick för sig att göra en seriös Harlem Shake med props och allt annat. Var rätt så mysigt där också, åt mest mat och hängde med Jordan dock.
 
Kunde inte önska mig en bättre dag. Spenderade natten i sängen och smsade Clint fram tills klockan halv fem... Pratade om allt mellan himmel och jord. Bland annat om situationen vi är i, jobbigt att tänka på det. Vi kommer inte kunna umgås lika mycket som vi vill på grund av att baseball måste komma först för honom. Samtidigt som jag vill träffa honom så mycket som möjligt eftersom jag åker hem. Kanske är det bra ändå, vill inte bli för fäst vid honom. Önskar att det inte var så dock.
 
Athens!
 
Ben & Jerry glass var ett måste i det fina vädret!
 
The Arch! Man får inte gå under den förrän man har tagit studenten från universitet, annars kommer man aldrig någonsin göra det. Man måste gå bredvid alltså.
 
Vem vet om jag kommer gå i skolan i den här byggnaden en dag...
 
Sanford Stadium! Galet stooor.
 
Go Bulldogs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0