22a mars

Idag var det fredag men det kändes det knappt som, denna veckan har gått riktigt fort. Skoldagen gick förbi precis som vanligt, efter skolan satte jag på mig matchkläder och runt kvart i fyra gick skolbussen mot Athens där vi hade match. Vi vann rätt så lätt med 8-0 och sedan var vi tvunga att vänta på killarna som skulle spela klart sin match. De förlorade dock, vilket betydde att vi var tvunga att vara helt tysta på bussen när killarna gick på. Tråkigt för dem, roligt för oss! Vår match nästa vecka är sjukt viktig, vinner vi den är det rätt så säkert att vi går vidare till "slutspel" i vår region. Somnade nästan på bussen hem, vilket betydde att jag gick och la mig direkt efter jag tagit en dusch. Välbehövd sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0