23e mars

Idag vaknade jag runt 9 utav världens åska! Kom bara sådär helt plötsligt och skrämde livet ur mig och jag är ganska säker på att jag skrek Oh my God lite högt sådär. Runt tolv åkte jag, Faith och Kim till premium outlet i Lawrenceville för lite shopping och middag på Olive Garden såklart! Skulle leta för balskor men slutade med att jag köpte lite fina kläder istället. Har även blivit bjuden på Sweet 16 nästa fredag så köpte present till henne också! En väldigt lyckad dag, som hade varit bättre om Clint hade velat höra av sig. Lagom irriterad på honom just nu, men får väl se vad som händer. Orkar inte hänga upp mig på småsaker för då får jag bara hemlängtan... Mindre än två månader kvar tills jag får krama om min kära familj nu!!! 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej Rebecka!
Kul att läsa din blogg lite då och då. Var bor du någonstans? Ser att du har ett foto i din header på en vägskyltar där det står Los Angeles 60, är det km? Vi ska resa till Usa till flera olik universitet på visit med Paulina i början maj antagligen o bl a till Los Angeles! Kul o spännande!
Kram Marina

Svar: Hej! Vad kul att du läser. Jag bor i Georgia, skylten i headern är bara en bild tagen från google. Vad roligt att ni ska åka till USA!! Kanske svänger ni förbi Georgia, haha? Det låter riktigt spännande, vad roligt för henne.Kram!
bbeckks.blogg.se

2013-03-24 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0