24e mars

Idag hade jag planerat att stanna hemma och arbeta på mitt forensics projekt, men såklart blev det inte så. För en gång skull när jag är glad att jag inte har planer, så får jag planer. Jordan smsade och frågade om jag ville hänga med på bio, och såklart säger jag inte nej till det. Åkte och handlade massa godis och popcorn och sedan gick vi och såg Oz - the great and powerful i 3D. Filmen var verkligen riktigt bra, och en film som man ska se på bio! Julianne och John såg en annan film. Efteråt åkte jag hem och skypade med mina bästa föräldrar!! Tänk att det bara är cirka 40 dagar tills jag får se dem!!! Jobbade på mitt projekt resten av kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0