25e mars

Börjar ångra mig lite att jag bestämde mig för att blogga varje dag... De flesta dagarna händer det inte speciellt mycket. Inget att hänga i julgranen i alla fall. Vanlig skoldag som vanligt, en helt vanlig måndag. Fick svar på varför Clint inte har varit så "närvarande" vilket var både bra och dåligt... Får vänta och se helt enkelt. Pratade med hans bästa kompis som sa att han tyckte vi var ett jättesött par och han tror att vi kan vara tillsammans även när jag åker tillbaka till Sverige. Var rätt kul att höra såklart, men som det ser ut nu så blir det nog inte så. Kan alltid hoppas... Fast samtidigt vet jag inte om det är så bra för någon utav oss. Kommer aldrig kunna åka hem då. 
 
Det var nog the main thing som hände. Stressade med mitt projekt hela kvällen, roligare än så blev inte min måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0