26e mars

Kommer knappt ihåg vad som hände idag om jag ska vara helt ärlig. Hade fotbollsträning som vanligt, skola som vanligt, allting var precis som vanligt. Haha, kan verkligen inte komma på en enda speciell sak som hände idag. Jag åt en sandwich med kalkon, majonnäs och sallad på till lunch. En jordnötsbar och ananas också skulle jag tro. Intressant tisdag eller hur? Och eftersom Pretty Little Liars är över nu, och även 90210 så har jag börjat se ny serie, vilket troligtvis är dumt, men men. Nu är det ett avsnitt av the Carrie Diaries som gäller varje kväll innan läggdags!
 
Oh, kom på en rolig sak som hände, haha! Jag har lektion tillsammans med en jättesnäll tjej Jenna, som råkar vara Braxtons ex och nu hans baldejt. Men hon är hur snäll som helst och vi kommer jättebra överens så bryr mig inte ett dugg om henne och Braxton. Så när jag pratade med Braxton igårkväll så sa frågade han mig om jag och Jenna var kompisar, och jag bara: ja, vadå då? Han tyckte tydligen det var awkward, haha. Och jag bara: haha, ja för dig kanske. Så idag i skolan berättade jag det för Jenna och hon bara skrattade och sa att han hade sagt det till henne också. Så efter lektionen idag när vi alltid brukar se Braxton i korridoren så gick han förbi oss och vi bara: "Oh oh, it's about to be awkward". Och Jenna sa: "Hey, do you wanna walk in between us?". Hahah, det var så himla roligt och Braxton blev helt awkward och smått arg! Han tror att jag och Jenna är värsta BFFs nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0