27e mars

Idag var det onsdag och jag satte mig på mina nya klackar för andra gången, man känner sig så himla självsäker när man har klackar och de gör inte alls ont, så de kommer användas flitigt! Älskar att klä upp mig i skolan, och här i detta land är man så artig så jag får kommentarer och komplimanger från alla håll, även från folk jag aldrig har pratat med! Hade en väldigt bra dag, skoldagen slutade med att jag hjälpte Hannah med ett promposal! Killen hon frågade är inte junior eller senior så han kan egentligen inte gå själv, utan dejt förstås, så hon fick fråga honom istället för att han skulle fråga henne! Supergulligt, och han sa ja såklart, hihi. 
 
Hade kort fotbollsträning så var hemma ovanligt tidigt, vilket gjorde att jag och Faith hade mer tid till att börja på middagen. Tog dock väldigt mycket längre tid än vi trodde, men det blev gott. Har kommit på att jag inte lägger upp så mycket bilder på eller berättar om maten jag äter varje kväll så ni får en bild idag på vad vi åt ikväll. Väldigt typiskt amerikanskt men ändå inte. En massa grönsaker hade vi i ugnen också!
 

 
Hannah och Odalyss snodde min mobil för att ta "selfies".
 
Hihi! Jag har klackar, därför jag är så jäkla lååång.
 
Potatis med någon krämig gratängaktig sak med ost och bacon, med rostad lök panerad kyckling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0