28e mars

Idag var en såbra dag... Rätt så dålig faktiskt. Det enda bra var att vi vann vår fotbollsmatch som var väldigt viktig!! Nu är det ganska så säkert att vi går till slutspel. Jag och Clint är typ över, vet inte riktigt vad som är fel med honom men jag sa åt honom att jag inte tänker vänta förevigt på att han ska berätta vad som är fel på honom, så han får skylla sig själv. Fick mig på väldigt dåligt humör dock, vilket precis som alltid leder till hemlängtan! Dessutom berättade McKenzie att vår partybuss för balen inte funkade längre, så nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra... Men som sagt vi vann vår match, och jag hade det hur trevligt som helst med några av mina lagkamrater plus vår extra tränare efter vår match! Så dagen slutade helt okej i alla fall!
 
Lagkompisar! Den blonda i mitten är vår extra tränare Ashlynn som är supertrevlig och bredvid henne vår "manager" Kofi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0