1a mars

Idag hade jag min första bortamatch någonsin. Efter skolan stannade vi kvar en stund på skolan sedan tog vi skolbussen till North Oconee. Skolbussarna här är rätt så skabbiga, haha. Precis som de ser ut på tv! Taggade med svensk musik på bussen och fick en chock när jag steg av bussen ut i kylan. Tur att vi spelade match före killarna, annars hade jag dött av köld. Under uppvärmningen spelade de Basshunter - Sitter här i ventan och jag blev sjukt exalterad och sprang fram till alla och bara: This is Swedish!!! Och sjöng med såklart. Hahha, alla bara: vi trodde den var på spanska...
 
Vi gjorde en superbra match och vann med 3-2! Åkte sedan med Jennifer, Faith, Jordan, Julianne och Robert och gick ut och åt på en mexikansk restaurang. Var hur trött som helst när vi sedan kom hem så tog en väldigt varm dusch och hoppade sedan i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0