4e mars

Idag längtade jag nästan att gå till skolan. Har haft en sån tråkig helg så jag kunde inte vänta med att träffa allt folk igen. Mitt forensics prov gick bra och hade en helt okej dag i skolan för övrigt. Hade fotbollsträning som vanligt efter skolan och när den var över längtade jag inte precis till att åka hem och börja skriva min uppsats som skulle vara inne klockan tolv. Det blev såklart en uppesittarkväll med mycket snack, dans, smsande, snapchattande och twittrande. Inte mycket skrivande inte. Tror ärligt talat att det tog mig knappt en timme att skriva hela uppsatsen, men på grund av att jag är sämst på att vara produktiv, tog det cirka fem sex timmar! Men jag hade det rätt så bra ändå, hade bra "sällskap" och jag roade mig själv. Uppsatsen skickades såklart in i tid och sedan var det direkt i säng som gällde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0