6e mars

Idag hade jag ett litet stolt moment när mitt namn ropades upp under morgonens announcements. Eftersom jag assisterade i gårdagens match så sa de mitt namn, hehe. Blev helt exalterad och high fivade med Hannah, haha! Under yearbook lektionen gjorde vi en Harlem Shake, såklart, precis som alla andra. Vi gjorde bara den snabbt med hjälp av appen så blev inte den bästa precis, men det var ändå roligt. Lägger upp videon, plus en annan Harlem Shake video från en restaurang här i Loganville som några av mina klasskompisar var med i. Det är dock svårt att hinna med och se, men om ni ser någon knäpp filur som bankar sig själv och en annan filur med en pizzakartong i huvudet så är det Mitchell. Mycket mer intressant blev inte denna dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0