5e mars

Idag var det gameday! Var trött som fasiken efter min uppesittarkväll men jag överlevde dagen. Efter skolan bytte jag om till mina matchkläder, sedan åkte jag med några av mina lagkompisar till McDonalds och laddade upp nyttigt inför matchen. När vi väl kom till planen började det såklart regna... Det var förväntat att det skulle regna men vi hoppades att vi skulle slippa det. Vi ställde dock inte in matchen, utan vi skurade lite under läktarna en stund innan vi var tvugna att gå ut och värma upp. Och som det regnade, kunde pressa ut vattnet ur mina kläder efter uppvärmningen var över! Som tur var slutade det regna precis när matchen började. Fick rätt så mycket speltid idag och gjorde väldigt bra i från mig, vilket var tur för hade en supporter på läkaren, hehe. Vi vann med 7-0 och jag gjorde en superfin assist! Efter matchen åt jag min gratis pizzabit och pratade med min supporter, Clint. Han var supersnäll och kom dit och tittade på mig!! Sedan åkte jag hem och nu håller jag på att somna... Bjuder på några bilder vi tog medan vi skurade regnet, vi var lite uttråkade haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0