7e mars

Idag var det ännu en vanlig dag i skolan. En sak jag tänkte berätta om idag som jag hörde i skolan är alla promposals. Eftersom vår bal är om cirka sex veckor så är det höög tid att börja fundera på vem man ska gå med, och för killarna gäller det att komma på ett jävligt bra sätt att fråga på! Här säger man inte bara: vill du gå på balen med mig? Nej! Det ska vara stort och det ska var sååååå gulligt och romantiskt. Hörde någon som frågade sin flickvän som spelar tennis genom att skriva ut PROM? med tennisbollar... Kreativt. Någon hade satt upp en stor banderoll i klassrummet där det stod "Will you go to prom with...?" Och så kom han själv fram med en skylt det stod "Me" på. En tjej frågade hennes pojkvän till hennes bal (för att hon går på en annan skola) genom att få läraren att skriva det som en fråga på ett prov. Hörde dock om det absolut gulligaste idag! Tjejen kom in i klassrummet och på hennes bord satt en build-a-bear kartong med en massa ballonger på, och i så var där en nalle i en tuxedo och när hon kramade nallen sa den: "Will you go to prom with me?". Alltså hur gulligt är inte det?
 
Vet inte riktigt om jag vill bli frågad på det sättet, fast jo det tror jag nog. Vet dock inte vem som kommer fråga mig, och det kommer vara sjukt svårt att säga nej om någon frågar på det sättet. Dock så är det faktiskt väldigt viktigt för mig att jag går med någon jag verkligen vill gå med. Så jag hoppas att rätt person frågar helt enkelt... Det börjar ju närma sig nu!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0