8e mars

Idag efter träningen som vi hade tillsammans med killarna och spelade träningsmatcher, så åkte hela tjejlaget till en mexikansk restaurang för "team bonding". Hade sjukt trevligt och vi pratade och skrattade om allt möjligt, tycker verkligen om mitt lag supermycket! Efter det åkte jag med Emily hem till Yolanda för att prova en klänning som hon kanske skulle låna från henne. Den var verkligen superfin så den tog hon med sig hem! Satt även en stund och umgicks med Emily och Yolanda. Jag har yearbook tillsammans med båda och de är hur trevliga som helst. Yolandas lillebror var sååå gullig också!
 
Kan väl även passa på att nämna att jag har en dejt imorgon... hehehe. Med självaste Clint Frazier. Okej, jag går inte ut med honom för att han är "känd", men det är såklart en liten fördel vilket får honom att vara lite mer attraktiv om jag ska uttrycka mig så snällt jag kan. Men som sagt, det inte är inte därför jag går ut med honom, han är supertrevlig!! (Kan dock inte neka till att jag har tänkt tanken att stanna, gifta mig med honom och vara rik hemmafru resten av mitt liv...) Okej, ta det inte på fel sätt. Men ändå, lite coolt. Håll tummarna att det går bra, hihi.
 
OCH GLÖM FÖR FAN INTE ATT RÖSTA PÅ ROBIN IMORGON! JAG KOMMER SITTA BÄNKAD FRAMFÖR SVT PLAY LIVE!
 
Ja jag är med på båda bilderna för det tyckte Stephanie att jag skulle vara. Det är ju dina minnen, då måste du ju vara med på båda... Haha tycker mest det ser dumt ut, men varför inte? Heheh. Kärlek till cheese dip förresten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0