1a maj

Idag är det fanemaj första maj. I slutet av denna månaden kommer jag vara i Sverige!!! 
 
Tack vare att vi vann igår slapp vi träning idag efter i skolan vilket var skönt. Så jag bokade en massa Skype dejter, pratade med Louise och mamma och pappa. Så spenderade jag min dag efter skolan vilket var hur mysigt som helst. Försökte planera de två veckorna som jag har här med famijen men det är sjukt svårt att ha tid med allt, så det var inte så lätt att planera. Stressar ut mig lite på grund av det, men det ska nog lösa sig, på något sätt. Det var nog min onsdag, oh glömde berätta om min grymma lunch, haha. Förutom nyttig sallad, hade jag s'mores. Eller det var ju inte riktiga s'mores, men galet nära. Grahamkex, marshmallowfluff och choklad i en mumsig förpackning, mums. Ibland kan man inget annat än älska tjocka feta Amerika!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0