28e april

Idag var det dagen efter balen, dagen man ska vara trött och bakis, men det var inte jag inte. Gick upp runt elva och åt frukost hemma hos McKenzie. Älskar hennes familj! De är som en andra, eller blir egentligen fjärde familj, haha. Efter en mysig pratstund där hemma och lite häng med hennes småsystrar så kom Jennifer och hämtade mig och sedan åkte vi en sväng inom affären. Resten av dagen spenderade jag att mysa i soffan och käka kolhydrater! På kvällen lagade jag köttbullar vilket inte blev jättelyckat, men det var gott i alla fall! Brownies hade vi till efterätt och de var såklart supergoda! Så jag hade ändå en klassisk "dagen efter-dag", mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0