2a maj

Idag hade jag mitt första sista moment. Det var vår sista advisement lektion, haha. Inget stort precis men det var i alla fall något. Lite bittersweet kan man väl säga. Det börjar verkligen närma sig slutet nu... På vår advisement lektion så fick jag en inbjudan till Academic Awards nästa tisdags, tydligen en prisutdelning av olika akademiska priser. Typ bästa betyg eller om en lärare har nominerat en till något. Så det var lite roligt faktiskt. Suger dock att jag inte kan gå, för har fotbollsmatch...
 
Det var nog höjdpunkten på dagen, åt Zaxby's sallad till middag och hade träning som vanligt och plugg efter skolan. Japp, det var nog denna dagen, yay hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0