3e maj

Idag var det fredag! Hade en helt okej dag i skolan sedan var det fotbollsträning efter skolan som vanligt. Efter skolan åkte jag hem och duschade och gjorde mig redo för Walmart där alla tjejer i familjen åkte. Där hade jag och Jordan planerat att göra värsta pranksen, hade till och med gjort värsta listan! Men vi fegade ur totalt så blev aldrig så roligt som det hade kunnat vara. Där var dessutom ovanligt många som jobbade där idag så vi vågade inte heller, haha. Jordan gömde sig dock bakom stora paket av toalettpapper och "trillade" sedan ner från hyllan, haha. Var rätt så roligt men det tyckte inte dem som gick förbi... Folk på Walmart har ingen humor. 
 
Efter Walmart mötte vi upp John på Tokyo och åt. Vår kock var ovanligt rolig men en aning taskig, haha, han fattade nog inte vad han sa. När han hällde på soya låtsades han att det var Dr. Pepper och började sedan fylla Juliannes dricka med soya, haha. Han kläckte sedan ett ägg i också! Det var en rätt mysig kväll faktiskt, sedan somna jag hemma i soffan till vänner på tv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0